10 marca 2014

'Park Miniatur - Inwałd'

     Czy za oknem zimno, czy ciepło, nie ważne, każda pora roku na jakikolwiek wyjazd jest dobra. Dzisiaj pokażemy wam Park Miniatur ‘Świat Marzeń’ w Inwałdzie – w odsłonie zimowej. 
Inwałd, czyli Polska wieś położona w województwie małopolskim, w powiecie wadowickim a gminie Andrychów. W tej właśnie wsi położony jest owy Park.

     Podczas międzykontynentalnej podróżny przez Australię, Grecję, Włochy, Polskę, Chiny, Francję czy Meksyk można podziwiać miniaturowe budowle charakterystyczne dla każdego z tych państw. W ciągu zaledwie jednego dnia można stanąć pod Wieżą Eiffla, na placu św. Piotra, przy posągach Moai, pod Bramą Brandenburską, przy gondoli cumującej w kanale wodnym otaczającym Plac św. Marka czy koło Muru Chińskiego. Większość miniatur wykonanych zostało w skali 1:25. Plac i Bazylika św. Piotra jest wykonana w skali 1:15, a kompleks wenecki – Plac św. Marka, Bazylika św. Marka i Dzwonnica św. Marka w skali 1:10.

     W Parku znajdują się również atrakcje lunaparkowe, m.in. Zielony labirynt, Koło Młyńskie, Pirat, Autoscooter, Egipt Horror Show, Kino 5D Max, Pirat Show, Symulator, Rollercoaster, Rapid River a także punkty gastronomiczne i pamiątkowe.

     Jednak owy park najlepiej odwiedzić w sezonie, czynne wtedy są wszystkie atrakcje.

Zapraszam teraz na fotorelacje zaśnieżonych miniatur :)

























8 komentarzy:

  1. Byłam tam jakieś 4 lata temu i powiem szczerze, że mnie to miejsce nie porwało.
    Może bardziej dla dzieci atrakcja, ja to obleciałam w chwilę i już chciałam wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosyć popularne miejsce w tej części Polski, ale tak samo jak moją poprzedniczkę to miejsce mnie nie porwało :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to miejsce aż tak atrakcyjne nie jest. Dłużej jak godzinę to już nie ma co tam robić, przynajmniej dla nas 'starych' ludzi :) również pozdrawiam.

      Usuń
  3. Gdzieś Ty taką zimę dorwał?:D Samo miejsce ciekawe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłe lato byłam tam z córką, dziecko zachwycone i ja również.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koloseum lub Statua Wolności w śniegu to ciekawy widok :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...