06 września 2015

Lecąc nad Turcją

     Wszystko co dobre szybko się kończy. Część Turcji i Grecji zwiedzone. 
W Polsce przywitała nas nieprzyjemna pogoda, zimno i deszczowo - już tęsknimy za upałami. Wakacje jak najbardziej udane, piękne widoki na zdjęciach zachowane i na bloga będą wklejane – trochę się zrymowało :D 
Na początek pokażę Wam, może i nie najlepszej jakości zdjęcia z okna samolotu, okno niezbyt czyste i lekko zaszronione, ale chyba nie jest aż tak źle? 

Miłego oglądania i wkrótce zapraszam po więcej :)







14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię robić i oglądać zdjęcia z okien samolotów. Niby często się powtarzają, ale i tak mogę siedzieć godzinami i wyglądać przez okno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię właśnie takie, gdzie widać wodę i ląd :)

      Usuń
  2. Lubię takie zdjęcia z góry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo fajne. Czekam w takim razie na relację z podróży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach wpisy powinny się pojawiać, powoli wszystko ogarniam :)

      Usuń
  4. Piękne widoki, zwłaszcza dwa ostatnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie zdjęcia sprawiają, że chciałoby się gdzieś znów natychmiast wyruszyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ledwo wróciłem a już poleciałbym ponownie :)

      Usuń
  6. Turcja piekny kraj. szkoda ze teraz tak niespokojnie tam. chcielismy leciec do kapadocji pod koniec pazdziernika :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turcję odwiedziliśmy już trzeci raz i żadnego niespokoju tam nie zauważyłem. Czułem się tam bardzo bezpiecznie. Dla mnie jest to bezpieczny i bardzo przyjazny kraj :) Ewentualne ostrzeżenia pojawiają się na granicy z Syrią i tam należy na siebie uważać. Resztę kraju można bez problemu zwiedzać. Także jak dla mnie możecie zwiedzać Kapadocję bez najmniejszego problemu :)

      Usuń
  7. fajne fotki, ja też zawsze robię z samolotu a potem oglądam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam patrzeć na świat z góry lecąc samolotem, gdy pogoda na to pozwala. Mniej, gdy się leci w chmurach, albo nocą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...