04 maja 2019

Powrót - Mój Podróżnik zmienia się w Triperland - Podróże


Moi drodzy!

Witam Was ponownie po długiej przerwie, a dokładnie nie było nas tutaj aż 3,5 roku. Nie będę pytać czy tęskniliście czy nie, bo zapewne większość z Was zapomniała już o istnieniu takiej strony  jak Mój Podróżnik :)

Co się działo przez te 3,5 roku? powód nieaktywności był dosyć prosty, głównie spowodowany brakiem czasu, jednak przez ten czas nie odpuszczaliśmy podróżowania i mam nadzieję, że uda mi się wszystko szybko nadrobić :)

W raz z powrotem zmieniam nazwę strony, dlaczego? głównym powodem jest wygaśnięcie domeny mojpodroznik.pl i niestety została ona już zajęta przez kogoś innego, także jeśli macie w swoich zakładkach Mojego Podróżnika pod adresem www.mojpodroznik.pl i dalej macie ochotę odwiedzać tą stronę to zamieńcie link na www.triperland.pl, adres mojpodroznik.blogspot.com zostaje bez zmian, zmienia się jedynie to, że zostaniecie przekierowani na nową domenę.

Sumująć zmiany, zmienia się jedynie nazwa, autor jak i sposób prowadzenia zostaje ten sam. Miło mi Was powitać ponownie i działamy :)


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...