14 października 2015

Rejs na wyspę Kos

Za oknem szaro i zimno to doskonały moment, aby powspominać jeszcze tak niedawne upalne dni.

Podczas naszego pobytu w Bodrum grzechem byłoby nie wybrać się na Grecką wyspę Kos, która znajduje się, jak mówi przysłowiowe ‘rzut beretem’.

Najlepszym a zarazem najszybszym sposobem jest popłynięcie promem bądź katamaranem, które pływają codziennie. My wybraliśmy prom, bilet w tą i z powrotem kosztował nas 22 euro za osobę a sam rejs trwa godzinę. 


Płynąc promem na jeden dzień mamy pięć godzin na zwiedzanie, może się wydawać, że jest to niewiele czasu, ale bez problemu nam wystarczy. Atrakcje jakie oferuje Kos znajdują się praktycznie koło siebie. W pięć godzin zwiedziliśmy wyspę i mieliśmy jeszcze czas na opalanie, wszystko za pomocą Quada, ale o tym innym razem. Możemy skorzystać z krótkiej przejażdżki kolejką – city tour, podczas której możemy zobaczyć najważniejsze miejsca, a wszystko to w towarzystwie przewodnika. Jednak dla mnie lepszą opcją jest zwiedzanie samemu, pieszo bądź za pomocą skutera czy Quada, zawsze mamy więcej czasu na zdjęcia niż z przewodnikiem. Wybierając się na Kos należy pamiętać, aby mieć przy sobie paszport.


A więc przechodzimy odprawę i zapraszam na fotorelacje i podziwianie przepięknych widoków :)





















Witamy Kos :)



Naprawdę tu dotarłeś/aś? Dzięki :) i zapraszam po więcej.

17 komentarzy:

  1. Byłam kiedyś na konferencji na wyspie Kos - to urocze miejsce, pełne kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham morze, więc widoki z rejsu są dla mnie cudowne. Pozdrawiam i miło mi, że mnie gdzieś tam znalazłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie płynęłam jeszcze takim promem, zwykle na zdecydowanie mniejszych jednostkach się znajduję. ;) zdjęcia przepiękne, raczej żałowałabym, że rejs trwa tylko godzinę. generalnie jeszcze w tamtych rejonach nie byłam i zawsze z przyjemnością oglądam takie przepiękne zdjęcia! :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten prom to najdłuższy rejs, Katamaran płynie tylko 30 minut i jest malutki, dlatego też tą opcję wybraliśmy :)
      Region bardzo piękny, polecam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam morze i góry w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kos jak i dużo innych Greckich wysp potrafi być bardzo urokliwych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i...bardzo wakacyjnie! Super wycieczka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wyspa, też bym sobie takiego rejsu nie odpuściła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były grzech, być przed samą wyspą i na nią nie popłynąć :)

      Usuń
  8. super, od razu przypomina mi się lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądając Twoje zdjęcia rozmarzyłam się, chciałabym tam wrócić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...